Витяг з державного реєстру прав на нерухоме майно
uk ru
Документ-сервіс важливих справ

Це сучасна установа, яка надає більше 70 видів державних послуг в одній будівлі за абсолютно новими підходами і принципами: швидко і зручно для кожного

+38(096)45-45-995

Витяг з державного реєстру прав на нерухоме майно

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Для того щоб здійснити передачу нерухомості під заставу, вступити у спадок або ж використовувати її в реалізації будь-якого роду угод, необхідна виписка з Державного реєстру прав на нерухоме майно - ця умова є обов'язковою і не підлягає ігноруванню.

Виписка надається спеціальними органами, з отриманих відомостей, у випадках коли особа є правовласником або ж власником певної нерухомості. Також, під цю умову, потрапляють уповноважені власником представники і спадкоємці.



Як отримати інформацію з Державного реєстру прав на нерухоме майно?



Для того щоб повною мірою розібратися, в даному питанні, необхідно розуміти, що будь-яка інформація на нерухоме майно з Державного реєстру прав надається державним реєстратором, незалежно від місцезнаходження нерухомості. При подачі заяви, в вищевказаний орган, згідно з чинним законодавством, заявнику необхідно здійснити оплату, за надання певної інформації з Державного реєстру.

Після оплати і відправки заяви, реєстратор розглядає запит і формує виписку на отримання інформаційної довідки або ж формує відмову, в разі невиконання певної форми заявки, яка вказана у вимогах.

На відмову в отриманні витягу з Державного реєстру прав на нерухоме майно може бути одна з наступних причин:

  • Звернення, вказане в заяві, було складено особою, яка не має законного права подавати запит, на отримання певної інформації;
  • єстр не має інформації про зареєстровані права на певне майно, включаючи їх обтяження.

Отримання виписки з реєстру нерухомості



Для того щоб отримати консультацію, що стосуються виписки з Державного реєстру прав на нерухоме майно, а також її отримання в Києві, рекомендується звернутися в спеціалізовану компанію, яка проводить роботу в даній сфері.

Наша компанія допоможе зібрати необхідний перелік документів, в тому разі, якщо в Державному реєстрі України немає інформації про нерухомість клієнта, таким чином можна зберегти масу сил та енергії, які знадобляться для вирішення інших повсякденних питань.



Якщо ви не хочете гаяти часу в чергах і довгих походів по кабінетах, наш документ-сервіс максимально скоротить ваш час і гроші, допоможе швидко і якісно отримати виписку з реєстру нерухомості.

Кваліфіковані співробітники нашої компанії нададуть інформацію з Державного реєстру України прав на нерухоме майно, в задані терміни. Довірившись професіоналам, Ви повністю позбавите себе дискомфорту оформлення документів, ми позбавимо Вас від усіх труднощів процесу оформлення документів різної складності.

Вартість послуг та терміни надання інформації з Державного реєстру прав на нерухоме майно:

|від 2 днів - 40 грн.*



|від 2 днів - 540 грн. **

* зазначена вартість не включає в себе комісію банку, плату за обслуговування при наданні послуг з державної реєстрації нерухомості, яка становить 500 грн.

** включаючи комісію банку, плату за обслуговування при наданні послуг з державної реєстрації нерухомості, яка становить 500 грн.



Необхідні документи для отримання виписки з реєстру нерухомості:

  • Паспорт громадянина України
  • Копія паспорта громадянина України
  • Ідентифікаційний код
  • Копія ідентифікаційного коду


Скористатися послугою отримання виписки з реєстру нерухомості дуже просто, зателефонуйте по одному з вказаних контактів або оформите заявку на консультацію і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Заявка на консультацію 

after filling the form our specialist
will contact you shortly