Для передачі нерухомості під заставу, вступити в право спадковості або ж використовувати її в реалізації будь-якого роду угод, необхідна спеціальна виписка - це умова є обов'язковим і не підлягає ігнорування.
Виписка може бути видана спеціальними органами, з отриманих відомостей, у випадках коли особа є правовласником або ж власником певної нерухомості. Також, під цю умову, потрапляють уповноважені власником представники і спадкоємці.
Як отримати виписку?
Для того щоб повною мірою розібратися, в даному питанні, необхідно розуміти, що будь-яка інформація надається державним реєстратором - реєстром прав на нерухомість в Україні, незалежно від місцезнаходження нерухомості. При подачі заяви, в вищевказаний орган, згідно з чинним законодавством, заявнику необхідно здійснити оплату.
Після оплати і відправки заяви, реєстратор розглядає запит і виробляє виписку на отримання інформаційної довідки або ж формує відмову, в разі невиконання певної форми заявки, яка вказана у вимогах.
На відмову в отриманні виписки можуть бути такі причини:
- Звернення, вказане в заяві, було складено особою, яка не має законного права подавати запит, на отримання певної інформації;
- єстр не має інформації про зареєстровані права на певне майно, включаючи їх обтяження.
Отримання виписки з реєстру нерухомості
Для того щоб отримати різного роду консультації, що стосуються цього документа, а також її отримання в Києві, рекомендується звернутися в спеціалізовану компанію, яка проводить роботу в даній сфері.
Наша компанія допоможе зібрати необхідний перелік документів, в разі, якщо в Державному реєстрі України немає інформації про нерухомість клієнта, таким чином можна зберегти масу сил і енергії, які знадобляться для вирішення інших повсякденних ситуацій.
Якщо ви хочете позбавити себе від тяготи простою в чергах і довгих походів по кабінетах, наш документ-сервіс максимально скоротить ваш час і гроші і допоможе швидко і якісно отримати виписку з реєстру нерухомості
Кваліфіковані співробітники нашої компанії нададуть необхідну виписку в задані терміни. Довірившись професіоналам, Ви повністю позбавите себе дискомфорту оформлення документів, ми позбавимо Вас від усіх труднощів процесу оформлення документів різної складності.
Терміни та вартість послуги:
|від 2 днів - 40 грн.*
|від 2 днів - 540 грн. **
* зазначена вартість не включає в себе комісію банку, плату за обслуговування при наданні послуг з державної реєстрації нерухомості, яка становить 500 грн.** включаючи комісію банку, плату за обслуговування при наданні послуг з державної реєстрації нерухомості, яка становить 500 грн.
Необхідні документи для отримання виписки з реєстру нерухомості:
- Паспорт громадянина України
- Копія паспорта громадянина України
- Ідентифікаційний код
- Копія ідентифікаційного коду