Витяг з державного реєстру прав на нерухоме майно
uk ru
Документ-сервіс важливих справ

Це сучасна установа, яка надає більше 70 видів державних послуг в одній будівлі за абсолютно новими підходами і принципами: швидко і зручно для кожного

+38(096)45-45-995

Витяг з державного реєстру прав на нерухоме майно

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Для передачі нерухомості під заставу, вступити в право спадковості або ж використовувати її в реалізації будь-якого роду угод, необхідна спеціальна виписка - це умова є обов'язковим і не підлягає ігнорування.

Виписка може бути видана спеціальними органами, з отриманих відомостей, у випадках коли особа є правовласником або ж власником певної нерухомості. Також, під цю умову, потрапляють уповноважені власником представники і спадкоємці.

Як отримати виписку?

Для того щоб повною мірою розібратися, в даному питанні, необхідно розуміти, що будь-яка інформація надається державним реєстратором - реєстром прав на нерухомість в Україні, незалежно від місцезнаходження нерухомості. При подачі заяви, в вищевказаний орган, згідно з чинним законодавством, заявнику необхідно здійснити оплату.

Після оплати і відправки заяви, реєстратор розглядає запит і виробляє виписку на отримання інформаційної довідки або ж формує відмову, в разі невиконання певної форми заявки, яка вказана у вимогах.

На відмову в отриманні виписки можуть бути такі причини:

  • Звернення, вказане в заяві, було складено особою, яка не має законного права подавати запит, на отримання певної інформації;
  • єстр не має інформації про зареєстровані права на певне майно, включаючи їх обтяження.

Отримання виписки з реєстру нерухомості

Для того щоб отримати різного роду консультації, що стосуються цього документа, а також її отримання в Києві, рекомендується звернутися в спеціалізовану компанію, яка проводить роботу в даній сфері.

Наша компанія допоможе зібрати необхідний перелік документів, в разі, якщо в Державному реєстрі України немає інформації про нерухомість клієнта, таким чином можна зберегти масу сил і енергії, які знадобляться для вирішення інших повсякденних ситуацій.

Якщо ви хочете позбавити себе від тяготи простою в чергах і довгих походів по кабінетах, наш документ-сервіс максимально скоротить ваш час і гроші і допоможе швидко і якісно отримати виписку з реєстру нерухомості

Кваліфіковані співробітники нашої компанії нададуть необхідну виписку в задані терміни. Довірившись професіоналам, Ви повністю позбавите себе дискомфорту оформлення документів, ми позбавимо Вас від усіх труднощів процесу оформлення документів різної складності.

Терміни та вартість послуги:

|від 2 днів - 40 грн.*



|від 2 днів - 540 грн. **

* зазначена вартість не включає в себе комісію банку, плату за обслуговування при наданні послуг з державної реєстрації нерухомості, яка становить 500 грн.

** включаючи комісію банку, плату за обслуговування при наданні послуг з державної реєстрації нерухомості, яка становить 500 грн.



Необхідні документи для отримання виписки з реєстру нерухомості:

  • Паспорт громадянина України
  • Копія паспорта громадянина України
  • Ідентифікаційний код
  • Копія ідентифікаційного коду


Скористатися нашими послугами дуже просто, зателефонуйте по одному із зазначених телефонів в контактах або просто оформите заявку на консультацію нижче і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом. Також для наших клієнтів відкриті чотири офіси по всій країні - в Києві на проспекті Перемоги і вулиці Декабристів, в містах Бровари та Одеса.

Заявка на консультацію 

after filling the form our specialist
will contact you shortly