Реєстрація змін в записах держреєстру
uk ru
Документ-сервіс важливих справ

Це сучасна установа, яка надає більше 70 видів державних послуг в одній будівлі за абсолютно новими підходами і принципами: швидко і зручно для кожного

+38(096)45-45-995

Реєстрація змін в записах держреєстру

Реєстрація змін у записах держреєстру, включно із виправленням технічної помилки, допущеної з вини заявника

Реєстрація нерухомості, речових прав та їх обтяжень в Україні регулюється відповідними нормами національного законодавства. Виконання цієї процедури являє собою офіційне підтвердження видачі, зміни або припинення майнових прав, а також їх обтяжень.

Право власності в первісному або зміненому варіанті при передачі третім особам виникає в правовому полі в момент реєстрації. Тоді ж особа, якій фактично належить нерухомість, стає повноправним власником майна. Сама держреєстрація - це внесення даних в єдину державну базу. Вона виконується в термін від двох годин до п'яти робочих днів.

Кожна операція реєстрації проводиться з урахуванням специфіки правового статусу об'єкта. Зверніть увагу, що згідно із законом про держреєстрацію, кораблі і літаки не є нерухомістю, а є об'єктами цивільного права.

У проведенні держреєстрації може бути відмовлено. В цьому випадку реєстратор повинен направити заявнику письмове повідомлення із описом докладного переліку причин, які стали підставою для відмови.

У сучасному документ-сервісі Dela.ua кожен житель України може отримати послуги реєстрації прав з розумними цінами і без довгих очікувань. Комфортне оформлення всіх реєстрацій і оцінок без виснажливих черг!

Як влаштований реєстр речових прав?

Держреєстр прав являє собою державну інформаційну систему, яка гарантуватиме обробку, зберігання і видачу даних про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяжень. А також відомостей про об'єкти та суб'єктів таких прав.

Інформація з держреєстру доступна на платній основі, крім безкоштовних випадків-винятків, які описані в законодавстві. Якщо в записах держреєстру прав міститься неправдива або неточна інформація, пріоритет мають відомості з документів, на підставі яких права власності були зареєстровані.

З яких причин у записи держреєстру можуть бути внесені поправки?

Підставою для таких правок можуть бути обставини, пов'язані з якимись змінами в важливих даних:

  • даних суб'єкта права,
  • часток у спільній власності,
  • суб'єкта управління об'єктами держвласності,
  • відомостей про нерухомість, включаючи технічні характеристики об'єкта.

Також ними можуть бути заява власника, обтяжувача або Правонабувача, виявлення технічної помилки і рішення суду щодо скасування держреєстрації. Якщо присутня в записах реєстру технічна помилка впливає на права третіх осіб, внесення змін може бути санкціоновано рішенням суду. Включення оновлених даних до держреєстру здійснюється в порядку, встановленому для державної реєстрації.

Технічна помилка в держреєстрі речових прав

Технічною помилкою називають описки, помилки, арифметичні та граматичні неточності, які вкрали в запису з вини реєстратора або заявника. Виявити таку неточну інформацію в держреєстрі може державний реєстратор при звірці відомостей про суб'єктів та об'єктів речових прав. Якщо помилку виявлено, обов'язком реєстратора є повідомлення власника прав власності про цей факт. Після цього власнику нерухомості або інших речових прав варто звернутися до реєстратора із заявою про виправлення неправдивих відомостей.

Адміністративний збір за внесення змін, а також корекцію неточність, допущену з вини заявника, що подає документи з неправдивою інформацією, становить 0,04 розміру мінімальної заробітної плати.

Порядок реєстрації змін в записах держреєстру, включаючи виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника

Держреєстрація змін в записах держреєстру речових прав, включаючи усунення неправдивої інформації, що потрапила в базу даних по необережності особи, яка подала документи для проведення процедури, виконується в такому порядку:

  • подача необхідного пакету документів,
  • реєстрація заяви в базі даних,
  • розміщення електронних копій документів в реєстрі,
  • установка черговості обробки заяви,
  • розгляд документації,
  • прийняття рішення про можливість держреєстрації,
  • проведення процедури,
  • видача документів заявнику.

Ефективно використовувати час в записах держреєстру здійснюється у строк, що не повинен перевищувати один робочий день з моменту реєстрації заяви про виконання операції.

Документ-сервіс dela - офіційна компанія, що надає послуги з юридичного супроводу бізнесу. Маємо широкий штат співробітників і гарантуємо відповідність послуг професійним стандартам. Виконаємо вашу заявку без зволікань в найкоротші терміни.

Звертайтеся в dela, щоб отримати кваліфіковану допомогу з будь-яких питань, пов'язаних з держреєстрацією змін в записах держреєстру, включаючи виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника. Замовити послугу легко. Для наших клієнтів відкриті чотири офіси по всій країні - в Києві на проспекті Перемоги і вулиці Декабристів, в містах Бровари та Одеса. Також Ви можете замовити послугу з пересиланням звітного документа поштою. Звертайтеся до нас за телефоном або залишайте онлайн-заявку на експертну оцінку нижче на сторінці Зателефонуйте за одним із вказаних телефонів в контактах або залиште заявку на консультацію онлайн, і наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.

Заявка на консультацію 

after filling the form our specialist
will contact you shortly