Реєстрація змін у записах держреєстру, включно із виправленням технічної помилки, допущеної з вини заявника
uk ru
Документ-сервіс важливих справ

Це сучасна установа, яка надає більше 70 видів державних послуг в одній будівлі за абсолютно новими підходами і принципами: швидко і зручно для кожного

+38(096)45-45-995

Реєстрація змін у записах держреєстру, включно із виправленням технічної помилки, допущеної з вини заявника

Держреєстрація права власності на нерухоме майно, інші речові права та їх обтяження

Реєстрація нерухомості, речових прав та їх обтяжень в Україні регулюється відповідними нормами національного законодавства. Виконання цієї процедури являє собою офіційне підтвердження видачі, зміни або припинення прав на нерухомість, а також їх обтяжень.

Право власності у первинному або зміненому варіанті при передачі третім особам виникає у правовому полі у момент реєстрації. Тоді ж особа, якій фактично належить нерухомість, стає повноправним власником майна. Сама держреєстрація – це внесення даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Вона виконується у термін від двох годин до п'яти робочих днів.

Кожна операція реєстрації проводиться з урахуванням специфіки правового статусу об'єкта. Закон про держреєстрацію нерухомості не регулює реєстрацію прав на повітряні та морські судна, судна внутрішнього плавання та інші об'єкти цивільних прав. Згадані об'єкти не входять до поняття нерухомого майна.

У проведенні держреєстрації може бути відмовлено. У цьому випадку реєстратор повинен направити заявникові письмове повідомлення із описом докладного переліку причин, які стали підставою для відмови.

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Держреєстр прав являє собою державну інформаційну систему, яка гарантуватиме обробку, зберігання та видачу даних про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження. А також відомостей про об'єкти та суб'єктів таких прав.

Інформація з держреєстру доступна на платній основі, крім безкоштовних випадків-винятків, передбачених у законі. Якщо у записах держреєстру прав міститься неправдива або неточна інформація, пріоритет мають відомості з документів, на підставі яких виконувалася держреєстрація.

Підстави для внесення змін до записів держреєстру речових прав

Підставою для внесення змін до записів держреєстру прав на нерухомість, інших речових прав та їх обтяжень може стати зміна:

  • даних суб'єкта права,
  • часток у спільній власності,
  • суб'єкта управління об'єктами держвласності,
  • відомостей про нерухомість, включно із технічними характеристиками об'єкта.

Також ними можуть бути заява власника, обтяжувача або правонабувача, виявлення технічної помилки та рішення суду щодо скасування держреєстрації. Якщо присутня у записах реєстру технічна помилка впливає на права третіх осіб, внесення змін може бути санкціоновано рішенням суду. Включення оновлених даних до держреєстру здійснюється у порядку, встановленому для державної реєстрації.

Технічна помилка у записах держреєстру речових прав

Технічною помилкою називають описки, помилки, арифметичні та граматичні неточності, які вкралися до запису з вини реєстратора або заявника. Виявити таку неточну інформацію у держреєстрі може державний реєстратор при звірці відомостей про суб'єктів та об'єктів речових прав. Якщо помилку виявлено, протягом п'яти робочих днів реєстратор має письмово повідомити власника прав. Після цього власникові нерухомості або інших речових прав варто звернутися до реєстратора із заявою про виправлення неправдивих відомостей.

Адміністративний збір за внесення змін, а також виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, що подав документи з неточною інформацією, становить 0,04 розміру від мінімальної заробітної плати.

Порядок реєстрації змін у записах держреєстру, включно із виправленням технічної помилки, допущеної з вини заявника

Держреєстрація змін у записах держреєстру речових прав, включно із усуненням неправдивої інформації, що потрапила до бази даних з необережності особи, яка подавала документи для проведення процедури, виконується у такому порядку:

  • подача необхідного пакету документів,
  • реєстрація заяви у базі даних,
  • розміщення електронних копій документів у реєстрі,
  • установка черговості обробки заяви,
  • розгляд документації,
  • прийняття рішення щодо можливості держреєстрації,
  • проведення процедури,
  • видача документів заявнику.

Оновлення інформації у записах держреєстру здійснюється у строк, що не повинен перевищувати один робочий день з моменту реєстрації заяви про виконання операції.

Документ-сервіс Dela.ua – офіційна компанія, що надає послуги з юридичного супроводу бізнесу. Маємо широкий штат співробітників і гарантуємо відповідність послуг професійним стандартам. Виконаємо вашу заявку без зволікань у найкоротший термін.

Звертайтеся до Dela.ua, щоб отримати кваліфіковану допомогу з будь-яких питань, пов'язаних з держреєстрацією змін у записах держреєстру, включно із виправленням технічної помилки, допущеної з вини заявника. Замовити послугу легко. Зателефонуйте за одним із вказаних телефонів у контактах або залиште заявку на консультацію онлайн, і наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.

Заявка на консультацію 

after filling the form our specialist
will contact you shortly