Держреєстрація права власності на нерухомість, придбану компанією з управління активами
uk ru
Документ-сервіс важливих справ

Це сучасна установа, яка надає більше 70 видів державних послуг в одній будівлі за абсолютно новими підходами і принципами: швидко і зручно для кожного

+38(096)45-45-995

Держреєстрація права власності на нерухомість, придбану компанією з управління активами

Реєстрація права власності на майно, придбане компанією з управління активами

Реєстрація права власності являє собою визнання факту виникнення, переходу речових прав та їх обтяжень шляхом внесення цієї інформації до держреєстру. Процедура стала обов'язковою з 1 січня 2013 року. Згідно з національним законодавством саме право власності з'являється у правовому полі з моменту його реєстрації. А суб'єкт, який придбав нерухомість або інші активи, після внесення даних про факт володіння до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно стає повноправним власником.

Для реєстрації права власності різними суб'єктами (фізичною або юридичною особою) на певний вид нерухомого майна, припинення такого права або накладення на нього обтяжень встановлені індивідуальні переліки документації. Отриманий для проведення процедури пакет документів держреєстратор перевіряє на предмет автентичності, а також достовірності та повноти інформації.

У проведенні реєстрації будь-якого суб'єкта, включно із компанією з управління активами, може бути відмовлено. При цьому державний реєстратор зобов'язаний надіслати заявникові письмове повідомлення про відмову із докладним описом переліку причин, які стали підставою для відхилення заяви про держреєстрацію.

Державний реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Держреєстр прав являє собою державну інформаційну систему, що виконує обробку, зберігання і видачу даних про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження. А також відомості про об'єкти та суб'єктів таких прав. Інформація з держреєстру надається на платній основі, окрім безкоштовних випадків-винятків, передбачених у законі. Якщо у записах держреєстру прав міститься неправдива або неточна інформація, пріоритет мають відомості з документів, на підставі яких здійснювалася держреєстрація.

Що таке компанія з управління активами (КУА)

Компанія з управління активами або КУА являє собою юридичну особу, яка виконує координацію активів інститутів спільного інвестування. Свою діяльність КУА здійснює на підставі ліцензії, яку видає Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інститути спільного інвестування (ІСІ) варто розуміти, як корпоративні та інвестиційні фонди коштів, що вкладаються у різні активи. За керування цими активами КУА отримує винагороду.

Саме за допомогою компанії з управління активами забудовники часто застосовують модель фінансування будівництва, яка дозволяє оптимізувати систему оподаткування для зведення і продажу новобудови.

Функції компанії з управління активами

Компанія з управління активами реалізує свою діяльність у таких напрямках:

  • координація коштів інвесторів з метою створення структури активів фонду,
  • розрахунок вартості чистих активів, виконання процедур купівлі-продажу з використанням активів фондів, розробка звітності для подання у держоргани,
  • аналітика ринку цінних паперів, об'єктів нерухомості та інших видів активів, наявних у складі ІСІ,
  • пошук об'єктів для вкладення коштів,
  • формування пайових інвестиційних фондів,
  • підтримка діяльності інститутів спільного інвестування.

Порядок держреєстрації права власності на нерухомість, придбану компанією з управління активами

Держреєстрація прав власності на майно, придбане компанією з управління активами, проводиться у такому порядку:

  • подача запропонованого пакету документів, реєстрація заяви про держреєстрацію у базі даних,
  • внесення електронних копій документів у реєстрі,
  • установка черговості обробки заяви,
  • аналіз документації,
  • оприлюднення рішення про можливість держреєстрації права власності на об'єкт, придбаний компанією з управління активами,
  • формування виписки з держреєстру про проведення реєстрації,
  • видача документів заявнику на підтвердження виконання процедури.

Терміни та вартість реєстрації права власності на нерухомість, куплену компанією з управління активами

За виконання реєстраційних дій по фіксування права власності на нерухомість, куплену компанією з управління активами, стягується адміністративний збір. Його розмір варіюється залежно від термінів проведення держреєстрації:

  • 10% від однієї мінімальної зарплати – за п'ять робочих днів,
  • одна мінімальна зарплата – за два робочих дня,
  • дві мінімальні зарплати – за один робочий день,
  • п'ять мінімальних зарплат – протягом двох годин.

Документ-сервіс Dela.ua – офіційна компанія, що надає послуги з юридичного супроводу бізнесу та діяльності фізичних осіб. Маємо широкий штат співробітників та гарантуємо відповідність послуг професійним стандартам. Виконаємо вашу заявку без зволікань у найкоротший терміни.

Звертайтеся до Dela.ua, щоб отримати кваліфіковану допомогу з будь-яких питань, пов'язаних з держреєстрацією права власності на нерухомість, придбану компанією з управління активами. Замовити послугу легко. Зателефонуйте за одним із вказаних телефонів у контактах або залиште заявку на консультацію онлайн, і наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.

Заявка на консультацію 

after filling the form our specialist
will contact you shortly