Реєстрація майна у власність статутного фонду компанії
uk ru
Документ-сервіс важливих справ

Це сучасна установа, яка надає більше 70 видів державних послуг в одній будівлі за абсолютно новими підходами і принципами: швидко і зручно для кожного

+38(096)45-45-995

Реєстрація майна у власність статутного фонду компанії

Державна реєстрація права власності в зв'язку з передачею майна у власність юридичної особи в якості внеску

Необхідно відзначити, що реєстрація майна у власність статутного фонду компанії передбачає наявність певного ланцюжка послідовних дій, які є обов'язковими до виконання, а також не терплять будь-якого роду ігнорування. Усі наступні права на передану нерухомість вступають в дію виключно на наступний день після здійснення реєстрації відповідними органами виконавчої влади. Для того, щоб передати певну нерухомістьабо будь-яке інше майно в якості внеску буде потрібно подальше складання акту-прийому, що є основним документом, якийбезпосередньо свідчить про оціночну вартість, яка підтверджується обома учасниками договору. Саме акт-прийому майна буде розглядатися державними органами, як підтверджуючий документ вступу юридичної особи в право власності, тим самим припиняючи дію прав попереднього власника.

Для того, щоб провести реєстрацію майна у власність статутного фонду компанії відповідно всім державним нормам і законам рекомендується звернення в спеціалізовані і висококласні компанії, що надають гарантію по завершенню виконаної роботи.

У Вас немає необхідності оббивати пороги державних органів, стояти в довгих чергах, витрачати дорогоцінний час і свої нерви, зверніться до кваліфікованих співробітників в документ-сервіс Dela UA для того, щоб оформити реєстрацію майна у власність статутного фонду компанії, а також інші документи, більш ніж 70 послуг по 5-ти основним напрямкам централізовано в офісах нашої компанії




Терміни і вартість державної реєстрації майна у власність статутного фонду компанії

| 5 днів - 160 грн. *




| 2 дня - 1600 грн. *




| 1 день - 3200 грн. *




| 2 години - 8000 грн. *

* Зазначена вартість не включає в себе комісію банку, плату за обслуговування при наданні послуг з державної реєстрації нерухомості, яка становить 500 грн.





Необхідні документи для реєстрації майна у власність статутного фонду компанії

  • Паспорт громадянина України + копія
  • Ідентифікаційний код платника податків + копія
  • У разі придбання майнових прав на об'єкт нерухомості документ, який підтверджує придбання у власність закріпленого за особою об'єкта будівництва, є договір купівлі-продажу майнових прав
  • У разі набуття особою безпроцентних облігацій, за якими базовим товаром є одиниця нерухомості, документами, що підтверджують придбання у власність, є договір купівлі-продажу облігацій та документ, згідно з яким виповнилося закріплення
  • У разі участі особи в фонді фінансування будівництва документом, що підтверджує набуття у власність закріпленого за особою об'єкта будівництва, є видана керівником такого фонду довідка про право довірителя на набуття у власність об'єкта інвестування
  • Документ, що підтверджує набуття у власність особою закріпленого за особою об'єкта інвестування, передбачений законодавством (інвестиційний договір, договір про пайову участь, договір купівлі-продажу майнових прав і т.п.)
  • Технічний паспорт на об'єкт нерухомого майна
  • Документ, що підтверджує набуття у власність особою закріпленого за особою об'єкта інвестування (інвестиційний договір, про пайову участь, купівлі-продажу майнових прав, довідка з кооперативу про членство і сплату внеску в повному обсязі)



Скористатися послугою реєстрації майна у власність статутного фонду компанії дуже просто: зателефонуйте по одному з вказаних телефонів в контактах або просто оформіть заявку на консультацію нижче і наш менеджер зателефонує Вам найближчим часом.

Заявка на консультацію 

after filling the form our specialist
will contact you shortly