Технічний паспорт на комерційну нерухомість: офіс, магазин, склад, ТРЦ або бізнес-центр
uk ru
Документ-сервіс важливих справ

Це сучасна установа, яка надає більше 70 видів державних послуг в одній будівлі за абсолютно новими підходами і принципами: швидко і зручно для кожного

+38(096)45-45-995

Технічний паспорт на комерційну нерухомість: офіс, магазин, склад, ТРЦ або бізнес-центр

Оформити техпаспорт на офіс, магазин, склад, ТРЦ, бізнес-центр або іншу комерційну нерухомість

Технічний паспорт БТІ – це інформаційний документ, який містить вичерпну інформацію про об'єкт нерухомості. Не входить до правовстановлювальних. З 2013 року згідно з чинним законодавством виготовляти його можуть не лише державні компанії, а й приватні, як документ-сервіс Dela.ua. Для цього потрібно мати відповідну акредитацію. Вперше техпаспорт на ваш офіс, магазин, склад, частину бізнес-центру або ТРЦ видається за результатами проведення первинної технічної інвентаризації при введенні нерухомості в експлуатацію.

Техпаспорт на комерційну нерухомість також оформляється перед реєстрацією права власності на об'єкт незавершеного будівництва. Новий документ видають при узаконенні фактично проведених реконструкцій, перебудов, перепланувань і капремонту. У застарілий техпаспорт вноситься позначка про те, що він втратив силу.

Технічний паспорт БТІ на комерційну нерухомість: для яких будівель і приміщень видається

Комерційна нерухомість відноситься до нежитлових будівель і споруд, як і адміністративні, громадські та виробничі об’єкти. Відмінна риса цих споруд – це те, що вони не призначені для постійного проживання. У комерційну нерухомість входять будівлі та приміщення, головним призначенням яких виступає одержання прибутку, серед них:

  • офіси відкритого і закритого типу,
  • магазини,
  • криті ринки,
  • склади,
  • заводи,
  • торгово-розважальні центри (ТРЦ),
  • бізнес-центри,
  • готелі,
  • мотелі,
  • туристичні бази,
  • будинки відпочинку,
  • ресторани,
  • майнові комплекси,
  • земельні ділянки і природні угіддя,
  • будівельні майданчики,
  • водні об'єкти,
  • повітряні і космічні суду,
  • космічні об'єкти.

Коли потрібен техпаспорт на ТРЦ, склад, офіс, магазин або іншу комерційну нерухомість:

Технічний паспорт обов'язковий для виконання таких юридичних процедур з нежитловою нерухомістю:

  • купівля-продаж,
  • передача у заставу,
  • зміна власника,
  • розподіл майна,
  • передача майна або вступ у спадок,
  • узаконення перебудови об'єкта,
  • оформлення іпотеки.

Техпаспорт БТІ на склади, офіси, магазини, ТРЦ виглядає як стопка прошитих аркушів з печатками та титульної і останній сторінках. Технічний паспорт часто плутають з техпланом, який включає схему будови і інформацію про розташування об'єкта.

Технічний паспорт БТІ на офіс, ресторан або іншу комерційну нерухомість: які дані містить

Техпаспорт на нежитлову комерційну нерухомість повинен містити таку інформацію про об'єкт:

  • призначення,
  • дата побудови,
  • поверховість,
  • площа,
  • розташування інженерних комунікацій,
  • кількість кімнат і площа кожної з них,
  • технічний стан,
  • технічні характеристики покрівлі та фундаменту,
  • інформація про перепланування, капремонтах,
  • дані про конструктивні елементи,
  • відомості про матеріали перекриттів і товщині стін.

Перепланування офісу, магазину, складу або ресторану може виконуватися на розсуд власника. Але внесення подібних змін до об'єкта (прибудова, перенесення стін) не має загрожувати міцності конструкції споруди або ставати причиною виникнення потенційно пожежонебезпечних ситуацій.

Як отримати технічний паспорт на комерційну нерухомість: магазин, офіс, склад, ТРЦ

Технічний паспорт на комерційну нерухомість можна оформити, замовивши для своєї власності інвентаризацію. Для цього потрібно звернутися до компанії, що надає послуги БТІ. Потім визначити зручні для вас дату і час проведення процедури, у які сертифікований інженер-технік під'їде для дослідження об'єкта. За допомогою спеціального вимірювального обладнання він виконає комплекс вимірів будівлі або приміщення, щоб занести результати до карти технічного стану нерухомості.

Залежно від мети оформлення, технічний паспорт може видаватися, як для цілісної споруди, так і для окремого його приміщення. Термін дії документа необмежений. Але техпаспорт необхідно оновлювати після внесення фактичних змін до об'єкта.

Вартість оформлення техпаспорта на комерційну нерухомість до 100 м2

|3 робочих дні - 1500 грн.



|1 робочий день - 3000 грн.



|виготовлення дубліката - 1500 грн.


Вартість оформлення техпаспорта на комерційну нерухомість від 100 м2

|3 робочих дні - 20 грн/м2.



|1 робочих день - 40 грн/м2.



|виготовлення дубліката - 1500 грн.


Вартість оформлення техпаспорта на комерційну нерухомість від 5000 м2

|індивідуально - 4 грн/м2.



|3 робочих дні - 8 грн/м2.



|виготовлення дубліката - індивідуально


Необхідні документи для оформлення техпаспорта на комерційну нерухомість

  • Документ підтверджує право власності за (свідоцтво, купівля-продаж, дарування, спадщина, виписка)
  • Технічний паспорт
  • Фізична особа - паспорт та ідентифікаційний код
  • Юридична особа - виписка про реєстрацію

Документ-сервіс Dela.ua – офіційна сертифікована компанія з проведення технічної інвентаризації та видачі техпаспорта БТІ на офіс, магазин, ресторан, склад або іншу комерційну нерухомість. Виконаємо послугу якісно та у найкоротший термін.

Замовити техпаспорт на комерційну будівлю або приміщення легко. Просто зателефонуйте за одним із зазначених телефонів у контактах або залиште заявку на консультацію онлайн, і менеджер Dela.ua зв'яжеться з вами найближчим часом.

Заявка на консультацію 

after filling the form our specialist
will contact you shortly