Держреєстрація права власності на нерухомість, придбану для диппредставництв та консульських установ
uk ru
Документ-сервіс важливих справ

Це сучасна установа, яка надає більше 70 видів державних послуг в одній будівлі за абсолютно новими підходами і принципами: швидко і зручно для кожного

+38(096)45-45-995

Держреєстрація права власності на нерухомість, придбану для диппредставництв та консульських установ

Купівля або оренда нерухомості для диппредставництв та консульських установ в Україні

Для повноцінної присутності іноземної держави на території України їй необхідно розмістити тут своє диппредставництво, консульську установу або організацію. Держава перебування, якою у цьому контексті виступає Україна, згідно з нормами Віденської конвенції зобов'язана надати іншій країні можливість отримання необхідної нерухомості. При цьому не важливо – будуть такі об'єкти передані в оренду або продані.

Іноземна держава також має право придбати земельну ділянку для вищезазначених цілей, якщо може документально довести, що саме на ній розміщуватиметься. Потреба придбати землю може виникнути, якщо на ній планується зведення будівлі або споруди за спеціальним проектом.

До об'єктів нерухомості, які може придбати або взяти в оренду іноземна держава для цілей диппредставництва, відносять будівлі або приміщення, включно із службовими та житловими будинками. Ці об'єкти можуть знадобитися для службового та побутового використання, а також проживання персоналу.

Хто може купувати або брати в оренду нерухомість для диппредставництв та консульських установ

Придбати або взяти в оренду нерухомість для розміщення диппредставництв або консульських установ може іноземна держава, яка має з акредитувальною країною, міжнародну угоду. Існує кілька підходів до передачі нерухомості у користування іноземній державі. Розглянемо варіант з купівлею об'єкта та реєстрацією права власності.

Реєстрація права власності на нерухомість для розміщення диппредставництв та консульств

Держреєстрація права власності на майно, придбане для розміщення диппредставництв та консульських установ, виконується за загальною процедурою. Вона являє собою внесення відомостей про права суб'єкта на майно до Державного реєстру речових прав на нерухомість. Реєстрація потрібна, щоб держава визнала факт виникнення права власності, його переходу або обтяження. І, таким чином, суб'єкт став повноправним володарем цього майна. Держреєстрація стала обов'язковою з 1 січня 2013 року.

Реєстратор може відмовити заявникові у проведенні процедури. У цьому випадку він зобов'язаний направити суб'єктові повідомлення з докладним описом причин, які стали підставою для ухвалення такого рішення. Після усунення цих причин заявник може звертатися повторно для проведення держреєстрації права власності.

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Держреєстр прав являє собою державну інформаційну систему, яка гарантуватиме обробку, зберігання та видачу даних про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження. А також відомості про об'єкти та суб'єкти таких прав. Інформація з держреєстру доступна на платній основі, окрім безкоштовних випадків-винятків, передбачених законом. Якщо у записах держреєстру прав міститься неправдива або неточна інформація, пріоритет мають відомості з документів, на підставі яких виконувалася держреєстрація.

Що потрібно реєструвати у держреєстрі

Окрім права власності, у держреєстрі речових прав та їх обтяжень необхідно реєструвати право:

  • користування (сервітут),
  • користування землею у сільськогосподарських цілях,
  • забудови землі,
  • господарського відання,
  • оперативного управління,
  • оренди або суборенди землі, постійного користування,
  • іпотеки,
  • довірчої власності,
  • власності на об'єкт незавершеного будівництва,
  • заборони відчуження та арешту нерухомості, податкової застави та інших обтяжень.

Порядок реєстрації права власності на нерухомість, придбану для диппредставництв і консульств

Держреєстрація права власності на майно, придбане для диппредставництв та консульських установ, виконується у такому порядку:

  • подача необхідного пакету документів, передбаченого законом,
  • реєстрація заяви у базі даних держреєстру,
  • розміщення електронних копій документів у реєстрі,
  • установка черговості обробки заяви,
  • обробка документації,
  • прийняття рішення про можливість держреєстрації права власності,
  • виконання процедури,
  • видача документів заявнику.

Терміни реєстрації права власності на нерухомість, придбану для диппредставництв і консульств

Процедура реєстрації права власності та речових прав, без урахування іпотеки, займає не більше п'яти робочих днів з моменту надходження заяви. Термін реєстрації залежить від адміністративного збору, який може виражатися у:

  • 10% від мінімальної зарплати – реєстрація протягом п'яти робочих днів,
  • одній мінімальній зарплаті – протягом двох робочих днів,
  • двох мінімальних зарплатах – протягом одного робочого дня,
  • п'яти мінімальних зарплатах – протягом двох годин.

Документ-сервіс Dela.ua – офіційна компанія, що надає послуги з юридичного супроводу бізнесу. Маємо широкий штат співробітників і гарантуємо відповідність послуг професійним стандартам. Виконаємо вашу заявку без зволікань у найкоротший термін.

Звертайтеся до Dela.ua, щоб отримати кваліфіковану допомогу з будь-яких питань, пов'язаних з держреєстрацією права власності на нерухомість, придбану для диппредставництв та консульств. Замовити послугу легко. Зателефонуйте за одним із вказаних телефонів у контактах або залиште заявку на консультацію онлайн, і наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.

Заявка на консультацію 

after filling the form our specialist
will contact you shortly