Вимоги, згідно з якими оформляються права на нерухоме майно, встановлюються безпосередньо Міністерством юстиції України та вимагають обов'язкового і бездоганного виконання, при подачі заяви, з повним пакетом документів, до Державного реєстру майнових прав.Для того щоб здійснити Державну реєстрацію похідного майнового права, рекомендується негайне звернення безпосередньо в спеціалізовану компанію, яка надає спектр юридичних послуг і має штат кваліфікованих юристів, які знаються на цьому питанні. Таким чином Ви уникнете втрати дорогоцінного часу і відмови, яка слідує за щонайменше недотримання одного з правил.
Для оформлення прав на нерухоме майно реєстратору подаються:
- заява, заповнена у встановленій формі;
- копії всіх документів, які можуть засвідчити особу людини, що подає заяву, в них входять паспорт або ж посвідка на проживання, для нерезидентів України;
- копії зареєстрованої картки платника податків, для фізосіб - ідентифікаційний код, для юросіб - номер облікової картки;
- документ, який свідчить про оплату за надання витягу, безпосередньо Державним реєстром майнових прав;
- документ про оплату мита;
- в певних випадках, якщо заявником є довірена особа необхідний документ який підтверджує його повноваження.
Після схвалення заявки, документи видаються заявнику, в зазначені терміни. Відмова в наданні Державної реєстрації похідного майнового права, може послідувати з наступних причин: відсутні необхідні документи про оплату за виписку; відсутня квитанція, про обов'язкову сплату фіксованого державного мита.
Найпоширенішою причиною, через яку йде відмова в реєстрації майнових прав, є надання заявником невідповідних або ж недостовірних даних. В даному випадку передбачається адміністративне покарання.
Перед тим як приступити до самостійного збору необхідного, для отримання реєстрації, пакета документів, рекомендується провести консультацію з досвідченим юристом. Повідомлення про схвалення заявки, надсилаються заявнику в письмовій формі, за вказаною адресою проживання.
У Вас немає необхідності оббивати пороги державних органів стояти в довгих чергах, витрачати дорогоцінний час і свої нерви, зверніться до кваліфікованих співробітників в документ-сервіс dela для того, щоб оформити реєстрацію права власності на знову сформований земельну ділянку - реєстрація земельної ділянки, виділення земельної ділянки , поділ або об'єднання, а також інші документи, більш ніж 70 послуг по 5-ма основними напрямками централізовано в офісах нашої компанії
Терміни і вартість державної реєстрація майнових прав
| 5 днів - 160 грн. *
| 2 дня - 1600 грн. *
| 1 день - 3200 грн. *
| 2 години - 8000 грн. *
* Зазначена вартість не включає в себе комісію банку, плату за обслуговування при наданні послуг з державної реєстрації нерухомості, яка становить 500 грн.
Необхідні документи для державної реєстрація майнових прав
- Паспорт громадянина України + копія
- Ідентифікаційний код платника податків + копія
- Якщо права не об'єкт були попередньо куплені, то знадобиться договір купівлі-продажу
- Якщо об'єкт був базовий товар за безвідсотковими облігаціями, а вони були куплені особою, то потрібно надати відповідний договір
- У разі участі особи в фонді фінансування будівництва документом, що підтверджує набуття у власність закріпленого за особою об'єкта будівництва, є видана керівником такого фонду довідка про право довірителя на набуття у власність об'єкта інвестування
- Документ, що підтверджує набуття у власність особою закріпленого за особою об'єкта інвестування, передбачений законодавством (інвестиційний договір, договір про пайову участь, договір купівлі-продажу майнових прав і т.п.)
- Технічний паспорт на об'єкт нерухомого майна